Në panelin CIVILit me temë “Analiza dhe vlerësime pas zgjedhjeve”, profesoresha Jasna Baçovska tha se ajo priste shumë më tepër nga fushata politike, duke vlerësuar se ato kanë një vlerë shumë të ulët komunikimi në shoqëritë e politizuara. Sipas saj, njerëzit që janë të bindur fort në pikëpamjet e tyre politike nuk ka të ngjarë të ndikohen nga oferta e fushatës për vendimin e tyre racional se për cilin do të votojnë.
Sidoqoftë, gjithmonë ekziston një hapësirë e të pavendosurve që ata duhet ti synojnë. Nga ana tjetër, kjo fushatë nuk dukej se kishte një temë të përgjithshme. Ata u devalvuan, temat rreth NATO u harxhuan, negociatave për BE … Dhe tema si Covid-19, si një temë globale nuk ishte aq interesante për kulturën tonë lokale politike. Disa tema, nga ana tjetër, ishin mjaft të forta, të tilla si rrëzimi I PSP, skandale korrupsioni, për të hequr ekonominë si temë dhe për të jetuar përsëri në atë atmosferë të politizuar të mjegullnajave.
Më vjen shumë keq që opozita nuk fitoi forcë në atë fushatë të shëmtuar dhe të zezë , të paralajmërojë një shkëputjeje politike dhe për të artikuluar disa emra të rinj nga kapacitetet e saj të personelit. dhe për të bërë një shkëputje nga sundimi dhjetëvjeçar i Gruevskit, qeveri që humbi në një mënyrë skandaloze. Ata mund ta kishin bërë atë në një farë mënyre në fushatë.
Fushatat ishin standarde, të themi, në kohë interneti, vetë palët mundeshin të sigurojnë një shkallë më të madhe të komunikimit të dyanshëm. Kjo dalje më befason, por unë e arsyetoj me politizimin e lartë.
LSDM mund të kishte hyrë në fushatë më energjikisht dhe me guxim, duke u mbështetur në anëtarësimin në NATO, gjë e cila, për shembull për mua është një gjë shumë e madhe, historike. Opozita, nga ana tjetër, me një fushatë jashtëzakonisht të zezë, e cila mendoj se i solli asaj shumë pika negative. Thjesht për shkak të të gjitha ngjarjeve që ndodhën, energjisë që humbi pas Revolucionit të Larmë, shpresa jonë se do të vinte një drejtësi, u venit. Ata mund të kishin bërë shumë nëse do të kishin ndërhyrë në ofertën e fushatës.
Mediat fare nuk treguan integritet. Ata nuk plasuan gazetari analitike të cilës mund t’i referohemi. Gjatë gjithë fushatës, jo vetëm asaj zyrtare, por që nga marsi e tutje, ne pamë përtaci, apati dhe ky është fundi me të cilin po përballemi tani,” tha Bachovska.
B. Jordanovska
Përpunoi: D. Tahiri
kamera dhe montazhi: Arian Mehmeti