Sot u mbajt ngjarja multimediale e organizuar nga CIVILi, me tre prezantime: Raporti i monitorimit të fushatës zgjedhore, Fushata kundër lajmeve të rreme, dezinformimi dhe gjuha e urrejtjes , si dhe Iniciativa Voto/Glasaj , ndoshta nga më të ndritshmet, më të dukshmet dhe më interesantet në këtë periudhë parazgjedhore.
Biljana Jordanovska dhe Dijana Tahiri nga CIVILi e prezantuan Nismën “Voto / Glasaj”, me të cilën organizata bën thirrje për votim të sigurt, duke respektuar masat për mbrojtje nga KOVID-19, të cilës iu bashkuan edhe figura publike, gazetarë, aktivistë përmes video adresimeve , ilustrime, mesazhe, dhe mënyra tjera krijuese, me të cilat u bënë thirrje qytetarë të votojnë, të mund të informohen për të drejtat e tyre në procesin zgjedhor të. Figurë të njohura publike, aktivistë qytetarë, aktorë, muzikantë, gazetarë kanë njohur rëndësinë e së drejtës së votës dhe pse pjesëmarrja në 15 korrik është e nevojshme dhe e mbështetën nismën e CIVILit.
Kështu, kjo iniciativë u mbështet nga: Pero Arsovski, aktor dhe përkrahës i shkëlqyeshëm i vlerave demokratike dhe evropiane, Dorina Ajdini, aktiviste qytetare dhe prezantuese televizive popullore, Irena Sterijovska, regjisore dhe aktiviste, muzikant Mirko Popov, e njohur edhe si PMG Kolektiv, Anita Latifi gazetare dhe aktiviste, Zoran Kardula, stilist dhe aktivist, Bubo Karov, artist multimedial, Katerina Kollozova, profesore universitare dhe aktiviste qytetare, dhe të tjerë.
Aktori Pero Arsovski theksoi se është shumë e rëndësishme të jesh pjesë e një nisme kaq të rëndësishme.”Më duhet të them se qëllimi im ishte të isha pjesëmarrës në një iniciativë të tillë, e cila është shumë e rëndësishme. Mbaj mend të gjitha ciklet e zgjedhjeve, duke i përfshirë ato që nuk duan të votojnë. Shtë shumë e rëndësishme të marrësh pjesë, nuk është një akt i vendosjes së një fletëvotimi, është gjithashtu interesi yt për ofertat dhe mundësitë e ofruara nga politikanët që kërkojnë votën tënde. Ne kemi nevojë që ju të vlerësoni ata njerëz për të cilët keni votuar dhe të korrigjoni gabimin tuaj ose të votoni për një opsion të ri që do të përmirësojë jetën e të gjithëve. Unë mendoj se është shumë e rëndësishme të marrësh pjesë, dhe ti merr pjesë me zërin tënd. Ne e përmirësojmë atmosferën dhe përmirësojmë shoqërinë, bëhemi më të rëndësishëm për ata njerëz që kërkojnë votën tuaj. “Merrni pjesë në ndërtimin e shoqërisë dhe jepni zërin tuaj,” tha Arsovski.
Regjisorja Irena Sterijovska theksoi se e sheh nismën për pjesëmarrje në zgjedhje nga dy aspekte: logjike dhe ideologjike.”Lloji i zgjedhjeve që nuk kanë regjistrim të popullsisë është logjike, dikush do të vijë në pushtet, nuk ka nevojë të kufizojmë veten përtej procesit, kur të merret një vendim. Ideologjikisht, kur demokracia është një nga proceset më të larta të civilizimit, individi mund të komunikojë me sistemin, më të madh se individi, në të cilin mund t’i drejtohemi sistemit me “ju” dhe t’i themi se ne mund të marrim në krye dhe të themi se ku do të lundrojmë. Ne e dimë nga historia jonë e fundit se sa e rëndësishme është energjia kur qytetarët organizojnë dhe bashkohen për të ndryshuar diçka në shoqëri. “Të shkosh në votime në vetvete është një veprim revolucionar dhe ne nuk duhet ta humbim atë si një mundësi,” tha Sterijovska.
Presidenti i CIVILit , Xhabir Deralla lëshoi një pjesë të raportit të monitorimit të ekipit CIVILit për këto zgjedhje parlamentare parazgjedhore.”Nga pothuajse 900 aktivitete parazgjedhore për të cilat partitë dhanë para në fushatën zgjedhore, dy të tretat financohen nga partitë më të mëdha politike nga qeveria dhe opozita, LSDM dhe VMRO-DPMNE, klienti i tretë më i madh është Levica, dhe menjëherë pas tij është një” klient i panjohur “. , përcaktoi ekipi i CIVILit për monitorimin e financimit të fushatës parazgjedhore. Nga 20 qershori deri në mesnatën e 9 korrikut, ekipi monitorues regjistroi gjithsej 895 aktivitete, në pjesën dërrmuese të videoklipeve dhe përmbajtjes së sponsorizuar në Facebook.Më së shumti përmbajtje, 308, është porositur nga partia politike VMRO-DPMNE, e ndjekur nga LSDM-ja me 289 përmbajtje, në vendin e tretë është e majta me 77, dhe në vendin e katërt janë përmbajtjet e porositura nga një klient i panjohur, gjithsej 54. Këto janë kryesisht përmbajtje që përmban shantazhime për një parti politike – në 42 raste LSDM-në, në 3 raste VMRO-DPMNE dhe pjesën tjetër partitë e tjera. “Një porositës i panjohur ka paguar 45 përmbajtje të tilla në rrjetin social Facebook, dhe pjesa tjetër janë fletushka dhe posterë.”
Raporti i plotë do të publikohet brenda mesditës nesër.